خانما لاک ژل ضررداره دربارذاری

۴ پاسخ

من که دستامو زدم چند بار اتفاقی نیوفتاد

خیلیا میزنن اما من با اینکه خودم کار ناخن میکنم بخاطر uv نمیزنم حالا چند ماه نزنیم چیزی نمیشه☺️

بله ‌

من پاهامو میزنم.

سوال های مرتبط

مامان جوجی اِلارا🐣🩷 مامان جوجی اِلارا🐣🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان شازده پسر 😍 مامان شازده پسر 😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان زینب و آیهان مامان زینب و آیهان ۶ ماهگی
مامان جانا مامان جانا ۴ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فِنچ مامان فِنچ هفته بیست‌ودوم بارداری