۴ پاسخ

خوبه،دکتر سونو گفت کمه،یا دکترخودت؟

من ۲۷ هفته ۹۰۰ گرم بود.دکترم گف کمه. و واقعانم کم بود.
الان خوب شده

وا خوبه ک

ن باباخوبه
من بچم ۲۶هفته ۸۱۵بود دکترگفت عالیه
بعد وزن ۳۰هفته ب بعدمهمه

سوال های مرتبط

مامان مهرسام‌مهرسانا مامان مهرسام‌مهرسانا ۲ ماهگی
مامان دخملی🐣🌸🧿 مامان دخملی🐣🌸🧿 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فنچ🐣🩷🩷🩷🩷 مامان فنچ🐣🩷🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان عطرین و آریا🩷🩵 مامان عطرین و آریا🩷🩵 ۲ سالگی
مامان آرتین🩵ماهلین🌙 مامان آرتین🩵ماهلین🌙 ۸ ماهگی