۹ پاسخ

درشته

من ۱۲۰۰تو۳۰هفته

خیلی خوبه من ۲۷ هفته و چهار روز وزنش یک و هفتاد بود

عالی چون دیابت داری وزن بچم موقع زایمان ۴ کیلو میشع

واسه من ۹۰۰ گرم بود

ی روز ازت کوچیکترم😍😜

من دوقلو هام ۲۷ هفته ۹۵۰ بودن

عالیه من تو هفته 3۰ وزنش 13۰0

عالیه

سوال های مرتبط

مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی
مامان آرادو مهرسانا مامان آرادو مهرسانا ۱ ماهگی