تو چند هفته باید بری سنو وزن

۱۰ پاسخ

دکتر به من گفت اوخر ۳۰ یا همون ۳۱ هفته که نوبت معاینه دارم برم

۳۲ هفته بهترین زمانشه. منم هفته پیش رفتم

یه بار ۲۸ رفتم
یه بار ۳۴و ۵ روز

من گفته ۱۹بیا

۲۸ تا ۳۲ هفتس عزیزم

۲۸ بمن گفته برم

معمولا ۳۲هفته میرن

من ۳۳ رفتم

28 تا سی هفته
34تا 36 هفته

32 هفته میرن عموما

سوال های مرتبط

مامان حلماخانم مامان حلماخانم ۶ ماهگی
مامان ایلیا❤ مامان ایلیا❤ هفته سی‌ام بارداری
مامان قلبکم😘🥹❤️ مامان قلبکم😘🥹❤️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مهرشاد مامان مهرشاد ۸ ماهگی
مامان 💓یکی یدونه💓 مامان 💓یکی یدونه💓 ۱۱ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۹ ماهگی