بخدا اشتباهه لعاب برنج
برنج سم ارسنیک داره اصلا زیر دوسال نباید داد ...شروع غذای کمکی باید با سبزیجات باشه
دکترا میگن لعاب برنج اصلا ارزش غذایی نداره
نه خداروشکر الآنم میخوره
انگار من فقط عقبم هیچ نمیدم بخوره چرا مرزا جا ز جا شدن اقا مگه از ۵و ۶ماهگی کمکی شروع نمیشد😂
نه دخترام هم میخورن
من یه استکان برنج میذارم بعد یه ۲ لیوانم آب میذارم روش گازو کم میکنم تا خوب لعاب بشه میدم بچه بخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.