۲ پاسخ

نبات نباید داخلشون آسیاب کنی
وقتی درست میکنی یه تیکه کوچک بندازی داخلشون پسته هنوز زوده گلم

نبات که نباید بدی به دو دلیل ، یکی اینکه کلا ممنوعه و معده بچه توان هضمشو نداره و اکثر ماها که هممون مشکل معده روده داریم دقیقا به خاطر همین اشتباهای مامانامونه ، اگه بدی بچت در اینده معدش داغون میشه
رازیانهدهم که هورمونیه بلوغ زودرس میاره و برای بچه این سمی که رسما ممنوعه
دومین دلیل ندادن نباتم اینه که نباید غذای بچه شیرین باشه وگرنه شدیدا بد غذا میشه

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین🧿 مامان امیرحسین🧿 ۱۷ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۲ ماهگی