۴ پاسخ

من نبات میزنم برای شیرینی

بنظرم سرلاک گزینه بهتری هس تا رفلاکسش خوب بشه من هرچی دادم بدتر شد. رفلاکسش

دکتر دخترم گفت یکم شکر بریز

من نبات میزارم

سوال های مرتبط