۲ پاسخ

هیچی نده چون براش زوده

تو نصف استکان آب جوش سرد شده یه قاشق ارد برنج ریخته با شعله خیلی کم بزار بپزه یه ۵ دقیقه بعد امادست بعد اگه شیر خشک میدی یه چند قاشق ازش به فرنی اضافه کن بزار زیاد غلیظ نشه

سوال های مرتبط