وبلاخره من زایمان کردم

۶ پاسخ

مبارک باشه عزیزم.انصاری سزارین کردی ؟ راضی بودی؟

مبارکه به سلامتی🤩

مبارکه 😍

قدم نو رسیده مبارک زیر سایه پدر ومادرش بزرگ بشه انشالله

بسلامتی طبیعی بودی؟؟

یه آخ عیش تقدیم تو باد خداقووووت مادر...ان شاءالله به سلامتی و خوشی

سوال های مرتبط

مامان رهام و هانا🥰 مامان رهام و هانا🥰 ۵ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی
مامان دلآوا🩷 مامان دلآوا🩷 ۱ سالگی
مامان 🧚‍♀️yasna🧚‍♀️ مامان 🧚‍♀️yasna🧚‍♀️ ۱ سالگی
مامان mehrad🫀🐣 مامان mehrad🫀🐣 ۱۲ ماهگی
مامان اَرکان🩵✨ مامان اَرکان🩵✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان بردیا🩵 مامان بردیا🩵 هفته سی‌ودوم بارداری