۴ پاسخ

من زده ۳/۲ یعنی دکتر برام دارو مینویسه

برای بارداری باید tsh زیر ۲/۵ باشه

سلام تو بارداری نباید بالای ۲و نیم باشه

ازمن ۳.۸هست کم کاریه لوترکسین میخدرم

سوال های مرتبط

مامان دلانا کوچولو❤️ مامان دلانا کوچولو❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان خنسا تودلی مامان خنسا تودلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نیهاد🩵 مامان نیهاد🩵 ۷ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۸ ماهگی