سلام ماماناشماسونوی رشد جنین روچند هفته رفتید

۶ پاسخ

۳۰ هفته و 2 روز

29 هفته، 32 هفته، 34 هفته، 37 هفته😂

یکیشو ۳۱ هفته رفتم یکیشم ۳۶ هفته نوشته برای من
بنظرم شدی ۳۰ هفته برو

سلام عزیزم. واتساپ گروه زدیم واسه مامانا. دوس داشتی شمارتوبده ادت کنم

من اوائل مرداد رفتم دکتر.
دکترم گفت یه ماهه دیگه بیا برات سونو بنویسم که کی بری...به احتمال همون ۳۰ یا ۳۱ هفته باشه

منم اد کن ۰۹۰۳۶۱۱۹۵۸۹

سوال های مرتبط

مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان نیهاد🩵 مامان نیهاد🩵 ۷ ماهگی
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی