خانما چندهفته رفتید رشد جنین دادید؟

۱۱ پاسخ

من تو آنومالی گفت خوبه رشدش

دکتر بمن گفت۲۸هفته برو

من ٢٩ هفته و دوروزم بود

۲۸هفته و ۴روز

منو نوشته فردا برم

من امروز رفتم

۳۰ هفته

۲۷ هفته

۲۹ هفته ۲ روز

۳۲ هفته و ۲ روز

ب من دکتر گفت ۳۰ هفته برو

سوال های مرتبط

مامان کیان و مهیار🩵 مامان کیان و مهیار🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💝دونه برف💝 مامان 💝دونه برف💝 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی