خانوما شما چندهفته سونو رشد یا همون وزن جنین و دادید؟

۱۴ پاسخ

۳۲ هفته

29هفته و چند روز

من 31 هفته 4 روز رفتم برای رشد جنین

27 هفته و پنج روز

من ۲۸ هفته و ۳۶ هفته

بچه قبلیم ۳۲هفته...این بچم۳۰

۳۰ هفته

۳۱ هفته و دو روز

من ۲۹هفته

۳۱ هفته ۵ روز بود

والا من رو پسر اولم ۲۸ ۳۰ ۳۲ ...هذ دو هفته یبار سونو میداد برام البته من سرکلاژ بودم و وزن بچع هم بالا بود برای سزارین باید هی سونو میدادم

از ۳۱ تا ۳۴

۲۷ هفتگی
۳۱ و ۳۶ هفتگی

نزدیک ۳۰ بود فک کنم

سوال های مرتبط

مامان محمدرضا👼🏻🩵 مامان محمدرضا👼🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی