۳ پاسخ

من ۳۵ هفته رفتم

هر زودتر بهتر اگه کم وزن باشه فرصت جبران داشته باشی

از 28 تا32

سوال های مرتبط

مامان کیان و مهیار🩵 مامان کیان و مهیار🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🎀فینگیلی🎀 مامان 🎀فینگیلی🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری