چرا حس میکنم پای بچم کجه🤕😐

فرزندپروری

تصویر
۶ پاسخ

عزیزم چرا عیب میذاری رو بچت.هیچ مشکلی نداره اگ چنین چیزی بود دکترا میفهمیدن و میگفتن.بچه ها تا خیلی کوچیکن تو دوران نوزادی پاهاشون همینجوره

چون پوشک بین پاهاشه عزیزم و عضلات پاهاش واسه نگه داشتن ضعیفه
خودت یه پوشک ببند ببینم چطور میخوای پاهاتو صاف بزاری😂

همه بچه ها همینن

ینی چی کجه

نه خوبه ک بچه هاا بیشتر اینجورین

ببرش سونوی لگن تا یه دل بشی

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان جانا🥹🫀 مامان جانا🥹🫀 ۷ ماهگی
مامان سلن مامان سلن ۳ ماهگی