خانما آیا پای بچم کجه؟

تصویر
۱۰ پاسخ

عزیزم این فرم پای بچه تا دوسالگی بهمین شکله
بخاطر حالتش تو شکم مادر
و بعدشم بستن پوشک
اگرم موردی باشه دوسال ب بعد معلوم میشه ک باید درمان بشه

نه گلم این هنوز شکل تو شکمته یواش یواش بازش میکنه نگران نباش

وا همه نوزادا اولش همینن

ببین عزیزم ببر پیش فوق تخصص اطفال

😐کجاش دقیقا کجه؟ ن بابا چ کجی طفل معصوم

ببر پیش دکتر تشخیص بده که از همین بچگی تا استخون نرمه واسش کاری کنن، اگر خدایی نکرده پرانتزی بود

ن عزیزم کجاش کجه

وای چرا عیب میزاری رو بچه نگید ماهم استرس میگیریم نه انشالله مثل قنداق فقط گه گاهی پاهاشو ببند اونا چون تو شکم بودند تا فرم بگیرند کار داره

اگه شک داری ببرش سونو لگن

سلام خیلی کمه قنداقش کن خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان ریهام🩷ریان💙 مامان ریهام🩷ریان💙 ۱۴ ماهگی
مامان الین و ریان مامان الین و ریان روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه رنگی ها مامان جوجه رنگی ها ۱ سالگی
مامان حورا سادات مامان حورا سادات ۱۳ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان آریوس و آرتمیس 🤍🧸 مامان آریوس و آرتمیس 🤍🧸 ۱۱ ماهگی