مامانا یکی از پاهای بچم کجه یا طبیعیه

تصویر
۱۵ پاسخ

وووووش‌ چوچولو‌ نکنین این کارو‌توروخدا چرا عیب میزارید رو‌بچه کج نیست اگرم دیدی کمی حالت پرانتزی داره قنداقش کن ولی نه خیلی سفت به بچه رحم کنید 😂

کارت امید مادر

تصویر

عزیزم اصلا کج نیست ولی میتونی برای خاطر جمعی خودت یک سونوگرافی هیپ بچه رو ببری پیش یک پزشک سونوگرافی عالی 💕

چرا عیب میزاری رو بچه
قنداق کن خیالت راحت

شاید پاهاش پرانتزی باشه ک این شکلیه کج نیست
خیلیا پرانتزی هست پاهاشون

عزیزم😍نوزاده دیگه

وای اخی چقد دلم نوزاد میخواد ک اشتباهاتی ک سرپناه کردمو تکرار نکنم بچه دوم بنظرم خیلی راحت تره

کجاش کجه بچه دوازده روزه آخه

اره خوب میشه منم پسرم اینجور بود حرص میخوردم به خاطر اینه تو شکم مادر هستن اینجور بد فرم میگیرع

ماساژ بده اگه از مفصله اگه از استخونه ببر ارتوپد

فقط من کجی ندیدم؟

طبیعیه

کجاش کجه....پاشوجمع کرده

طبیعی

طبیعیه گلم

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان جانا🥹🫀 مامان جانا🥹🫀 ۷ ماهگی