۴ پاسخ

طبیعی بودنش طبیعیه ولی سعی کن بچرخونید سرشو همش به یه سمت نخوابونش

باید به هر دو طرف بخابونیش که فرم سرش اصلاح بشه

ی وری نخوابونش تغییر بده مدل خوابش و ک کلش به ی سمت شکل نگیره

دختر من اینجوری نیست

سوال های مرتبط

مامان الین و ریان مامان الین و ریان ۱ ماهگی
مامان ویهان کوچولو💙 مامان ویهان کوچولو💙 ۱۵ ماهگی
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی