ن بابا نوراده دیگه تازه ۱ ماهشه طفلی
پسرم اوش اینجوری بود بردم دکتر گفت ب خاطر لاغر بودن پاهاشه. کلا استخوان پا این فرم هست. با گوشت و چربی پوشیده بشه راست میشا...
نه چرا روی بچه عیب میزارین
باع رد بچه عیب میزارید
عزیزم شبا قنداقش کن هم آروم میخابه هم پاهاش فرمش صاف میشه البته ک الآنم مشکلی ندارع چون نگرانی اون پاهاش آبه هنوز
اولا یه چوب بردار بزن تو پای شوهرت تا کج بشه بفهمه کجا بودن یعنی چی .
بعد هم نوزاده هنوز استخوانهاش کامل نشده . تا وقتی راه نره نمیشه تشخیص داد
واای خداا پاهاشو😍😍🤤
بچه ها اول که نوزاد هستن پاهاشون پرانتزی دیده میشه کم کم خودش فرم میگیره نگران نباش
درست میشه
نه عزیزم خوب میشه وقتی دکترا میگن انحراف که مچ پا هم کجدباش پا صاف نشه
نهههه همه نوزادا اوایل اینجوری بنظر میان ولی طبیعیه
پاهای پسر منم همینجوره. منم همش حس میکنم پرانتزیه، ولی تا حالا چند بردمش چکاپ دکتر هیچوقت هیچی نگفتن، اگه بود حتما یکیشون میگفت دیگه🤔
همه بچه ها اینجورین چرا رو بجه عيب میذارید
به خاطر پوشکه نترسید
ن عزیزم نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.