میتونم یه ذره عرق نعنا بخورم برا معده درد و نفخ

۶ پاسخ

من که میخورم هروقت سردیم میکنه یا حالت تهوع شدید در حد مرگ دارم😐

فاموتیدین خوردم خوب بود

اره من میخورم

سلام عزیزم اگه خیلی نفخ داری از پزشکت قرص بگیر واسه نفخ معده ات

ضرر نداره در حد یکی دو قاشق...من توی سالاد ریختم

من که تا حالا دوسه بار خوردم در حد دوتا قلوپ چیزی نشده
اما تو هفته های بالاتر خوردم ۱۳ هفته به بعد

سوال های مرتبط

مامان باراناوتودلی🫶 مامان باراناوتودلی🫶 هفته سی‌ام بارداری
مامان تو دلی🌹🥺 مامان تو دلی🌹🥺 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 ۴ ماهگی