۷ پاسخ

عرق نعنا اشکالی نداره مقوی ولی
نبات قند خونت رو میبره بالا

گرمیه نخور

عرق نعنا مشکلی نداره

من که از اول میخوردم الانم میخورم مشکلی نداره
از عرق نعنا استفاده نکردم ولی خودنعنا رو ی ماست ودوغ وسالاد همیشه میریزم
که سردی زیاد اونا گرفته بشه

نبات سفید خوبه

اوایل بارداری بهتره نخوری

نبات شاید ولی عرق نعنا اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان دلارا❤️🌹♥️ مامان دلارا❤️🌹♥️ هفته سی‌ام بارداری
مامان رضا مامان رضا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلارا❤️🌹♥️ مامان دلارا❤️🌹♥️ هفته سی‌ام بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی می هانا مامان نی نی می هانا ۷ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌وششم بارداری