۴ پاسخ

من پسرم اولم تا دوسالگی همین طوری بود
از چند تا دکتر پرسیدم یکیشون گفت بچه هایی که کولیک دارن اینطوری هستن یکی دیگه شون گفت چون بچه ان و مغزشون بیشتر از دست و پاهاشون باید رشد کنه تجمع خون تو سر بیشتر از جاهای دیگس و تجمع خون توی دست و پا از همه کمتره برای همین سر داغه و دست و پاها هم سرد
بقیه هم فقط گفتن طبیعه جای نگرانی نیس😅

من فك ميكردم سردشه 🫥🫥

فکر کنم تا یکسالگی طبیعیه

ااااا طبیعیه؟؟؟ من همش میگفتم چرا انقدر یخن

سوال های مرتبط

مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی
مامان امیرعلی🫶👑 مامان امیرعلی🫶👑 ۸ ماهگی
مامان علیسان 💙🧸 مامان علیسان 💙🧸 ۱ سالگی
مامان یونس و آیهان مامان یونس و آیهان ۱۷ ماهگی
مامان امیرعباس‌وپناه مامان امیرعباس‌وپناه ۱۶ ماهگی