۴ پاسخ

چقدر عجله داری من ۲۱ هفته گی رفتم که دقیق باشه

ن عجله ندارم تا دو هفته دیگه صبر میکنم بعد برم

بله عزیزم ولی اگه عجله نداری میتونی تا دو هفته دیگه صبر کنی که با انومالی متوجه بشی. البته من خودم چون میخواستم جشن بگیرم، 15 هفته رفتم تعیین جنسیت

بذار ۱۸ هفته برو آنومالی

سوال های مرتبط

مامان یسنا مامان یسنا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دخمل کوچولو مامان دخمل کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تو دلیم❤️ مامان تو دلیم❤️ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آینده ی کوچولو مامان آینده ی کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری