آبجیا سونوی رنگی ۴.۵هفته باشی جنسیت بچه رو نشون نمیده؟؟

۷ پاسخ

تمام تایپیک ها شده جنسیت
الان دختر باشه حق زندگی نداره؟؟باید حق زندگیشو ازش بگیری؟واقعا که

اصلا تا یازده هفته جنسیت تشکیل نشده

عزیزم یه آزمایش هست از هفته 7 بارداری میگیرن هزینه شم کمتره فک کنم حدود 2 باشه یا کمتر اسمش gptبزن گوگل

😑😑😑😑

نه خیلی زوده حتی واسه تشکیل قلب

۴ـ۵هفته اندام جنسی تشکیل نشده که مشخص بشه

نه فکرنکنم

سوال های مرتبط

مامان آیساخانمی 🩷🩷 مامان آیساخانمی 🩷🩷 ۵ ماهگی
مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۲ سالگی