۷ پاسخ

پدافنده

اره چه صدای بدی داد من فک کردم سر گوچمونو زدن از خاب پریدم

پهباد بوده

نجف اباد بود این انفجار
موشک عمل نکرد سقوط کرد

فکر کنم پدافند بوده

پهبادی چیزیه دیگه حتما
کجای اصفهانی ، بگو اگه نزدیکی ما هم بریم بالا ببینیم

اینم عکسش

تصویر

سوال های مرتبط