كي مثل من. تصميمش رو سزارين قطعيه؟ 🙂

۲۱ پاسخ

من تصمیمم رو طبیعی قطعیه😂

الان دیگه بزرگه قشنگ بایدحسش کنم هفته هایه قبل هنوزحرکتاش بیشتربود

مگه میشه

چندباربگم لگدنمیزنه

من ‌

نه نمیدونم چرااینجوریه وای خدااااا

من🤌

من عزیزم
خیلی دوست داشتم طبیعی زایمان کنم ولی دوقلو که هس نمیشه

منننن هربارم به دکترم میگم میگه باشه دست بردار ازسرم🤣🤣

یه کاری کنین

اونایه دیگه بچه هاشون میرن اینورشکمشون میرن اون ورولی ازمن یکم عین یه رگ یه زره میزنه الان توبیست هشت هفته ام فکرشوبکن باید اینجوری آروم لگدبزنه

منننننن

رفتم سنوگفت هیچ مشکلی نداره ولی خودم احساس میکنم داره پس چرالگدنمیزنه

نگران نباشم لگدنمیزنه مثل اون اول

معلومه ک فقط سزارین

منننننننن

من🤚🤚🤚🤚🤚

من دفه اول سزارین شدم بازم سزارین تا ابد سزارین😅

خیلی نگرانم

من توبیست هشت هفته هستم پسرم حرکاتش کم شده نمیدونم چیکار کنم

من می خوام برم خودمو سزارین کنم

سوال های مرتبط

مامان فندق فسقلی مامان فندق فسقلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان محمد حسین🩵 مامان محمد حسین🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نورا خانم🌞 مامان نورا خانم🌞 هفته بیست‌وششم بارداری