من توی آن تی ۱۲ هفته بودم ۷۰ درصد احتمال داد جنسیت پسره
واسه آنومالی هم ۱۸ هفته رفتم درست بود👌🏻💙🥰
انشالله که برای شما هم همونه ولی تا قبل از آنومالی کاش به همه نمیگفتین جنسیت چیه🥲
من نگفته بودم
چون با اینکه احتمال ۷۰ درصد پسر داده بودن ولی گفتن باز تا آنومالی باید صبر کرد دقیق مشخص بشه
چون گفتن اگه آنومالی پسر نباشه پس یه دختر تپلی هست
آن تی احتمال بده معمولا درست در میاد ولی خب همه احتمالات رو باید در نظر گرفت دیگه عزیزم♥️
اره منم صدرصد گف ۱۵ هفته
18هفته انومالی
آره عزیزم من رفتم بهم گفت آنومالی هم ک رفتم همونوگفت
آره من ۱۴ هفته ۳ روز دقیق گفت بستگی ب خوب بودم سونوگرافی داره
دکتر بمن گفت 16هفته و جند روز بهتره بری یا انومالی بری که من حتی انومالی هم نشون نداد 22هفته که شدم نشون داد بستگی به نینی داره کی رونمایی کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.