۱۲ پاسخ

اگه دکتر مهارت بالایی داشته باشه و دستگاهشم جدید و با کیفیت باشه اره قطعیه .خیلی کم پیش میاد اشتباه کنن من از ماما پرسیدم گف تو ۱۵ سال کاریم کلا سه نفر دیدم ک بعد از ۱۶ هفته جنسیت رو اشتباه گفتن بهشون

من ۱۵ هفته رفتم تشخیصش درست بود

دکتر من مورد داشت یازده هفته گفت محاله ان تی تشخیص نده بچه من اندامش کاملا مشخص بود
احسان یزدان پناه

آره قطعه هستش من هفته ۱۶ رفتم سونو دادم گفت پسر هستش ۹۸ درصد گفت پسره

خوب بنظرت ۹۹در صد اشتباه میشه؟ 😶

من ۱۵ هفته رفته بودم قطعی بود

برای من گفت ۱۶ هفته دیگ دقیق مشخص کرد

برا من صد درصد بود

آره برامن ۱۳ هفته گف ب دختر میخوره دختر بود

بمن گفته صد در صد سوال منم هس همین

آره دیگه

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دراگون مامان دراگون روزهای ابتدایی تولد
مامان قند ونبات 🎀🩷 مامان قند ونبات 🎀🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ویکم بارداری