اره تشکیل شده دیگ منو ۱۲هفته گف
من۱۵کامل رفتمگفت شک دارم سه روز دیگ بیا
یعنی ۱۶ب بعد درست تره ک دیگ همون آنومالی میفته
برای خرید سیسمونی بهتره تا آنومالی صبر کنی اون مطمئن تر
سلام روبیکا گروه داریم برای بارداری اقدام سوال هایی که نمیدونن از خانمای با تجربه میپرسن از تجربیاتشون میگن اگه میخوای عضو بشی تو روبیکا پیام بده تا عضوت کنم misagh457
برا جنسیت همون سونوی معمولیه؟
آره درسته صد در صد
خیلی شده اشتباه بشه توی ۱۸ هفته دقیقه دقیق مشخصه
اره
اره عزیزم من چهارده هفته بهم گفت پسر آنومالی هم پسر شد
اره گل
آره عزیزم
بله گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.