تو پونزده هفته دیگه قطعیه جنسیت ؟؟؟
اگه بگه دختر؟

۱۲ پاسخ

اره تشکیل شده دیگ منو ۱۲هفته گف

من۱۵کامل رفتم‌گفت شک دارم سه روز دیگ بیا
یعنی ۱۶ب بعد درست تره ک دیگ همون آنومالی میفته

برای خرید سیسمونی بهتره تا آنومالی صبر کنی اون مطمئن تر

سلام روبیکا گروه داریم برای بارداری اقدام سوال هایی که نمیدونن از خانمای با تجربه میپرسن از تجربیاتشون میگن اگه میخوای عضو بشی تو روبیکا پیام بده تا عضوت کنم misagh457

برا جنسیت همون سونوی معمولیه؟

آره درسته صد در صد

خیلی شده اشتباه بشه توی ۱۸ هفته دقیقه دقیق مشخصه

اره

اره عزیزم من چهارده هفته بهم گفت پسر آنومالی هم پسر شد

اره گل

آره عزیزم

بله گلم

سوال های مرتبط

مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شاهین👼🏻💙 مامان شاهین👼🏻💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پناه کوچولو🩰🎀 مامان پناه کوچولو🩰🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دراگون مامان دراگون روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین💝 مامان ماهلین💝 ۲ ماهگی
مامان قند ونبات 🎀🩷 مامان قند ونبات 🎀🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری