اسم دخترونه پیشنهاد بدین😍💖

۸ پاسخ

من قرار بود بذارم دلانا 😍

هایلین ماهلین دلوین دلسا السا

چرا من اسمای جدیدو نمیپسندم
قدیمیا قشنگه ولی خب هرجا بگی میگن قدیمیه من واقعا نمیدونم اسم بچمو چی بزارم 🫠

ایلار
اوا
النا
چون اسم خودت ایدا😅

ما که هر چی انتخاب کردیم میگن نمیزارن😐

ویانا، آوینا ، آوین، لنا ، لیانا ، نیلا ، مهوا ، همتا ، هلیا ،

من بین نلین تیام تیارام موندم

منم منتظر پیشنهادات شمام 😅😅😅

سوال های مرتبط

مامان زندگیم💕 مامان زندگیم💕 ۴ ماهگی
مامان ضحا-ماهلین مامان ضحا-ماهلین ۱ ماهگی
مامان مسدود دائم شدم مامان مسدود دائم شدم ۶ ماهگی
مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو🍓 مامان کوچولو🍓 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهفتم بارداری