خانوما تو هفته من سرگیجه طبیعیه؟

۶ پاسخ

منم یه هفته اس حالم یه جوری میشه اون هفته از حال رفتم مادرشوهرم اومده بود بالا سرم

من تو هفته های پایین تر داشتم ،الان خداروشکر ندارم

نه عزیزم سرگیجه در هیچ هفته ای طبیعی نیست
باید پیگیر باشی ببینی علتش چیه درمان کنی
فشارخون ، کمخونی و...

من یک هفته هستم اینجوریم

منم از دیشب سردرد و سرگیجه دارم

کم خونی یا فقر آهن داری؟

سوال های مرتبط

مامان آرام مامان آرام هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان آراز مامان آراز روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی ۱۱ ماهگی