۳ پاسخ

قبل هفته ۲۸اصاا تعداد تکوناشو خیلی متوجه نمیشی و مهمم نیس چقد تکون بخوره

نه طبیعیه فعلا زوده برسی به ۳۰ به بعد مخصوصا هفته ۳۷ اینا وای شکمت پاره میکنه من براش لالای میکنم توشکمم بخوابه شبا اینقد تکون میخوره خیل حال میده اما باز میترسم نکنه خطرناکه این همه تکون

نه‌تو هفته شما همینطوریه یه روز زیاده چند روز ممکنه اصلا حس‌نکنی طبیعیه نترس عزیزم

سوال های مرتبط

مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی
مامان هیلدا وهاکان🧿 مامان هیلدا وهاکان🧿 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان اقا نیما 🧿❤️ مامان اقا نیما 🧿❤️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وهشتم بارداری