سلام میگم پسرم زیادی تکون نمیخوره اشکال نداره

۲ پاسخ

خانوما اهوازی سونو انومالی کجا رفتین و چقد شد

ساکته فضول نیس
مهم اینه تکون بخوره زیاده یا کمش مهم نیس

سوال های مرتبط

مامان اقا نیما 🧿❤️ مامان اقا نیما 🧿❤️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌ودوم بارداری