خانوما عدس از کی مجازه
و چجوری میپزین ؟؟

۳ پاسخ

من میزارم تا جوونه بزنه یه کوچولو یعنی سه روز آب میکنم چندین بار آب رو خالی میکنم

عدس میتونی بدی
چهار ساعت بزار تو آب دوبار آبش رو عوض کن
بریز تو سوپ از همون اول ک مواد رو ریختی
نوش جان دختری

سلام دوست من میشی؟
یکی دو روز دیگه میام قره الضیائدین
غریبم تو این شهر از تهران اومدیم برای کار همسر
دارم دق میکنم

سوال های مرتبط

مامان ایهان قشنگه مامان ایهان قشنگه ۱ سالگی
مامان فندق☺️ مامان فندق☺️ ۸ ماهگی
مامان H❤️ مامان H❤️ ۱۵ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۳ ماهگی
سیما سیما قصد بارداری
مامان عرشیان مامان عرشیان ۹ ماهگی
مامان جوجه👶🏼✨ مامان جوجه👶🏼✨ ۹ ماهگی
مامان سوگند مامان سوگند ۱۶ ماهگی