سلام مامانا
این نیش پشه اس یاازالرژیه؟؟؟

تصویر
۴ پاسخ

پشه هست پماد کالامین بگیر بزن

نیشه .پماد کالاندولا بزن

دست وپای دخترمنو خورده کلا ازبس خارونده زخم شده خیلی .نمیدونم چی بزنم

پشه اس

سوال های مرتبط

مامان فندوق 🌰 مامان فندوق 🌰 ۱ سالگی