من دخملم رسیدیم به نیمه بارداری 🥺♥️
خدایا شکررت🙏🤍

تصویر
۸ پاسخ

خداروشکر انشالله بسلامتی و دل خوش تو بغلت بگیریش

انشاالله بسلامتی بگذرونی 😍

ای جانم مبارکت باشع بسلامتی بغلش کنی❤️🥰

آره منم عزیزم انشالله که بقیش هم راحت بگذره

خداروشکر انشاالله به سلامتی فارغ بشی

عزیزم بابت قوی بودنت و محکم بودنت بهت تبریک میگم
نینیتو سالم بغل کنی😘

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️الهی به سلامتی عزیزم

انشالله به دل خوش بغل بگیریش عزیزم😍

سوال های مرتبط

مامان حامی🩵 مامان حامی🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ستیا وفسقلی🥰 مامان ستیا وفسقلی🥰 هفته سی‌ودوم بارداری