۴ پاسخ

من همیشه ترکیب با عسلشو میخرم خیلی خوبه

سلام چیه برا چی خوبه

روزی یه گرم حدود یه نخود
بهتره که صبح ناشتا مصرف بشه
و بذار زیر زبونت تا آب بشه،خیلی سریع هم آب میشه
حتما تو فریزر نگهداری بشه چون خیلی زود فاسد میشه

سلام عزیزم هر روز ناشتا اندازه ی عدس زیر زیونت بزار و تا نیم ساعت هیچی نخور❤️

سوال های مرتبط

مامان تاپدیخ💕💕💕 مامان تاپدیخ💕💕💕 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته دهم بارداری
چشم انتظار🥺♥️ چشم انتظار🥺♥️ قصد بارداری
مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری