خانما ماه ۶ چجوریه؟

۹ پاسخ

زود میگذره

مامان مهدی جان اخرین بار چندهفتگی سونو واژینال دادی واسه سرویکست چندبود و پیش کی سونو واژینال دادی وکی عملت کرد

شما طول سرویکستون چندبوود

ماه شش واسه من چهار سال گذشت ولی ماه ۷ خیلی زود میگذره

فقط ۳ ماهه آخر که آدم سنگین میشه سخته

کلا همه ماه ها تموم نشدنی اند🥲

گاهی درد داری گاهی خسته ای

ماه ۵ چطوری بود؟

فعلن ک عادیه😂😂

سوال های مرتبط

مامان تپلی مامان تپلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان تپلی مامان تپلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان گوجه مامان گوجه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مسیح مامان مسیح روزهای ابتدایی تولد