رفتم توماه ۶😍
ماه ۶ چجوریه زود میگذره؟

۲۲ پاسخ

برا من ک نمیگذره هرروزش یک ماهه انگار

وای ماه ۶ خیلی خوب بود
تا پامو گزاشتم تو ماه ۷ اسید معده و ترک بارداری و بدن درد و بی خوابی هام شروع شد🫠😂

نه دیر میگذره

واسه من انگار یه ساله ۶ ماهمه هنوزم تموم نشده ببین بستگی به شرایط دور ور داره اگه زیاد بری بیرون خوش بگذره اینم رود میگذره اگه نه هی میشینی روز میشماری دیر میگذره

من خیلی سریع ماه ششم واسم گذشت

از ۵ زودتر میگذره

اره ولی از هفت دیر میگذره

خوش ب حالت

من چندین ساله تو ماه ۶ ام
🚶‍♀️

برا من خیلی به سختی گذشت

سخته اصلن نمی‌گذره

برای من زود داره میگذره عزیزم

اره خیلی من که اصلا نفهمیدم

خیلی زود میگذره

منکه اصلا نفهمیدم کی۸ماهم شد

زایمانت‌ رفت مهر ماه

منم امروز وارد ۷ شدم🥹🥹

برا هرکس متفاوت برا من اندازه چن ماه شد انگار

برای من که خیلییییییی دیر گذشت

ن عزیزم من انگار صد ساله ت شش ماهم

واسع من خيليييي زود گذشت مثل برررق😍
اميدوارم واسع شما هم زود بگذره

بسلامتی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مانلی مامان مانلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان عسل مامان مامان عسل مامان ۸ ماهگی