یه روز فاصله داریم😍تاریخ گهواره برا من 5 آبان
۶ زود میگذره عزیزم
آره خیلی زود میگذره
من چندروز دیگ میرم ۶ چرا خط سبزه پر نشده بر شما پر شده که
آره ولی امان از ماهای آخر اصلاااا نمیگذره کلافه میشی.بچه ی اولته؟
برا من ک از الان خسته شدم خیلی طولانی میگذره خیلی سخته برام
نه ۶نمیگذره 😔
والا خیلی وقته تو ۶ هستم نمیدونم چرا تموم نمیشه
عین کش تنبون داره کش میاد
سلام به همه،من ۲۲هفته و یه روزمه،خیلی زود گذشت اما با استرس ،ایشالا بقیش راحت و زود بگذره و پسر عزیزمو بغل بگیرم.
6 شدم حالا دوس دارم 7 بشم بعد 8 بعد 9😂😂این روند ادامه داره ؛ فکر کنم بعد زایمان دلم واسه این روزا تنگ بشه
من23هفته و3روزمه هنوز چرانمیگذره🫠
میگن 3 ماه اول دیر میگذره 3 ماه دوم زود
3 ماه سوم دیر🥹🍓
ولی ماه هفت از وقتی یادم میاد توشم هنوز ده روزم مونده تموم شهههههه نمیگذرههه😐😐😐😐
۶و ۷ برای من ک خیلی زود گذشت
من الان چند وقته تو پنج هستم باز دو سه روز دارم تموم بشه🧐🤧🤨
منم فردامیرم شیش 🥰
منم ۴روز دیگه میرم ۶ماه خدا بخواد 🤣
ایشالا ب سلامتی
فقط خواستم بگم ازین به بعد دیر تر میگذره چون سنگین میشی سخت تر میشه🤣🤣ولی خب خوشبحالت ک ۶ماه شدی 🥲
برا من ک زود گذشت
کلا ماه پنج و شیش خبلی زود گذشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.