من ماه شش خیلی داره دیر میگذره
من کل پنج و خونه بودم هیجا نرفتم شاید برا همین طولانی بود
اتفاقا 6ماهگی خیلی زود میگذره برای من که اینطور بود ولی ماه پنجم اصلا نمیگذشت
برا من ۵ زود گذشت ماه ۴ خیلی بد بود و اصلا نمیرفت خداکنه ۶م زود بگذره
کلا بهمن ماه دیر گذشت حالا یکی پنج بود یکی هفت.....
ماه ۶ زود میگذره
برای من تا ۶ خوب بود هفت خیلی بد بود
ماه ۵ برا من ک زود گذشت نفهمیدم اصن
من تا ۵ ماهگی دورم شلوغ بود خیلی زیاد حس نکردم اما از وقتی وارد شش ماه شدم همش استرس تکون خوردنای نی نی و تنهایی و...اینا باعث شده یکسالی بمونم داخل ۶ ماهگی 😂🤦🏻♀️خداروشکر آخرای شیش ماهگی هست دیگه
من ۴ واسم دیر گذشت🤦🏻♀️😂
نه اتفاقا ازمن سریع دارع میگذره هفته دیگه ۵ماهم تمومه
برا من شیش ام مثل همشون بود دیر گذشت هنوز شیش ام نگذشته 😂😑۵روز دیگ دارم تا تموم بشه
وای پنج ماهگی برا منم خیلییی دیر گذشت
ولی شش ماهگی بهتر بود زودتر گذشت
برای من زود گذشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.