۵ پاسخ

منم امروز باید سلام کنم به ۵ ماهگی🤗🥲

۶ماهگی خیلی طول می‌کشه😫

۵ماه اول زود میگذره تو ۶ دیگ میمونی😪🤦‍♀️من یساله تو ۷ ماهم

من تااینجا حس میکنم زودگذشت بااینکه کلی هم سختی کشیدم شایدچون درگیراونابودم متوجه زمان نشدم

شش ماهگی واسه من یکسال گذشت😅😅
حالا هفت ماهگی هم اصلا نمی‌گذره😐😅

سوال های مرتبط

مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان پسرم💙💙 مامان پسرم💙💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پسته پسر مامان پسته پسر ۱۰ ماهگی
مامان امیررضا😍 مامان امیررضا😍 ۸ ماهگی