خدایا شکرت رفتم تو ۷ ماهگی 😍😍

۵ پاسخ

سلامت باشین فداتون 🥰🥰

بسلامتی عزیزم😍😍😍

دیگه وقتی حامله ای نو بکر هفته ها هستیم و این برنامه هی نگاه میکمیم دیر میگذره ..
دیدی کلا اصلا بعضی وقتا نمیدونی ماه هاو سال ها چطور میگذرن

هفت ماهگی برای من ی سال گذشت🥲😂

بسلامتی عزیزم انشالله از منم زودی بگذره

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۴ ماهگی
مامان نی نی تو دلی💙 مامان نی نی تو دلی💙 ۶ ماهگی