خوب منم رفتم تو ۳۰ هفته🤰🏻
۳۰هفتگی خیلی برام دور بود ، خدایا شکرت🙏🏻

تصویر
۱۰ پاسخ

بسلامتی زایمان کنی😍

ای جانم😍

ای خدا نینی قشنگ🥹😍💙

اوخی عزیییزم😍انشالله بسلامتی فارغ میشی

به سلامتی مامان قشنگ ❤️🥰

بسلامتی عزیزم 😍❤️

به امید خدا ازین به بعدم خوب و خوش بگذره😍

تاریخمون یکی عزیزم منم ۳۰هفتگیم شروع شده

به سلامتی من از اول بارداری خدا خدا میکردم برسم به هفته ۳۸ و زایمان کنم الان که نزدیک شدم اینقد بد سرما خوردم اصل دوس ندارم روزا بگذره که خوب بشم‌ بعد عمل بشم😭😭😭😭

بسلامتی عزیزم.ما هم همچنان انتظار سی هفتگی رو میکشیم😁

سوال های مرتبط

مامان ماهین🐣🌸 مامان ماهین🐣🌸 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مرسانا و آوینا مامان مرسانا و آوینا ۱۰ ماهگی
مامان مامان جون مامان مامان جون ۵ ماهگی