شماهم بعد سزارین کمر درد گرفتین ؟

۴ پاسخ

والا من گذاشتمش تیارا نپرسیدن

اسم پرنسا رو ثبت احوال قبول کرد؟؟؟؟

وای کمرم نابوده لعنت ب سزارین

من یبار عمل شدم با بی حسی سه سال از اون عمل میگذره از اون موقع کمر درد مونده روم

سوال های مرتبط

مامان 💖دلسا💖 مامان 💖دلسا💖 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه⚽✨ مامان جوجه⚽✨ ۱۱ ماهگی
مامان ♡الوین نویان♡ مامان ♡الوین نویان♡ ۴ ماهگی
مامان آقا اهورا مامان آقا اهورا ۱۱ ماهگی
مامان سید طاها مامان سید طاها ۲ ماهگی