راهکار برای کمر درد بعد سزارین😭😭😭😭

۹ پاسخ

اقا زایمان فقط طبیعی طبیعی
نمیدونم چرا واقعا میگن سزارین بهتره درک نمیکنممم

من بعد دوسال هنوز کمردردم لعنت به سزلرین

من ک همچنان کمردردو دارم الان بچم دوسال و نیمشه

صبرررر صبرررر

فقط صبر و استراحت کافی

پیروکسیکام بزن،لعنت بهش من کمروگردنم خیلی دردمیکنه،میگن نسکافه دردوکم میکنه ولی رومن تاثیرنداره

من دلدرد دارم 😭😭😭

فقط صبر☹️😑

نشستن روی توپ پیلاتس

سوال های مرتبط

مامان آقا اهورا مامان آقا اهورا ۱۱ ماهگی
مامان 💖دلسا💖 مامان 💖دلسا💖 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه⚽✨ مامان جوجه⚽✨ ۱۱ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا ۱۲ ماهگی
مامان ساواش ❤️ مامان ساواش ❤️ ۴ ماهگی
مامان سید طاها مامان سید طاها ۲ ماهگی