اقا زایمان فقط طبیعی طبیعی
نمیدونم چرا واقعا میگن سزارین بهتره درک نمیکنممم
من بعد دوسال هنوز کمردردم لعنت به سزلرین
من ک همچنان کمردردو دارم الان بچم دوسال و نیمشه
صبرررر صبرررر
فقط صبر و استراحت کافی
پیروکسیکام بزن،لعنت بهش من کمروگردنم خیلی دردمیکنه،میگن نسکافه دردوکم میکنه ولی رومن تاثیرنداره
من دلدرد دارم 😭😭😭
فقط صبر☹️😑
نشستن روی توپ پیلاتس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.