۹ پاسخ

سلام عزیزم کمر شما خوب شده؟ من خیلی میسوزه و درد داره محل تزریق اسپاینال وامونده

جدی دردداری؟

کلن بدن بدن نمی‌شه

من که دوبار سزارین شدم ولی کمر درد ندارم 🤷‍♀️😅

کلا تنظیمات کارخانه میخاهیم همه چیمون ب هم ریختس

خدارو شکر بیهوشی رو انتخاب کردم درد ندارم

مخصوصا از پله ک بالا بری😞😞🤦🤦

دقیقاا، من یکم سرپاوایمیستم دگ فلجم همشم تق تق دگ صدامیده 🥲

کمر که هیچ شکم پا اونجا اینجا هیچکدوم دیگ قبلی نمیشه😅

سوال های مرتبط

مامان 💖دلسا💖 مامان 💖دلسا💖 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه⚽✨ مامان جوجه⚽✨ ۱۱ ماهگی
مامان ♡الوین نویان♡ مامان ♡الوین نویان♡ ۴ ماهگی
مامان آقا اهورا مامان آقا اهورا ۱۱ ماهگی
مامان ساواش ❤️ مامان ساواش ❤️ ۴ ماهگی
مامان سید طاها مامان سید طاها ۲ ماهگی