۱۱ پاسخ

بنظر من طبیعی در لحظه مرگو میبینی و تمام با تعریفایی ک شنیدم
اما سزارین بعد زایمان تا چند هفته مرگو با دردای مختلف تجربه میکنی ..هربار فقط کمتر از قبل

من بخیه هام دیوونم کرده درد و سوزشش با شیاف ارومم یکم نزارم باید دولا راه برم باز
کمر درد هم اگه زیاد بشینم و شیر بدم

من بعد ۱۰ سال هنوز دارم

هم کمردرد هم گردن درد

من جا عمل و بالای شکم که فشار دادن درد داره
البته امروز کمتر شده ولی هنوز اذیت میکنه

نه خداروشکر
من بیهوشی گرفتم البته

منم کمر درد دارم🥲به پشت ک میخوابم دیگه سخت میتونم برم به پهلو

نابودممم

عزیزم معلومه که خیلی اذیت شدی تو این مدت؟؟؟

دارم بازم

تا یک ماه داشتم

سوال های مرتبط

مامان سید طاها مامان سید طاها ۲ ماهگی
مامان ساواش ❤️ مامان ساواش ❤️ ۴ ماهگی