ی طرف کپسول این
اینم عکس کپسول کمردردی
عزیزم توایرانشهرکمردردباهاته ولی من کپسول گیاهی سورنجان میخوردم خوب میشدم برودست فروشادارندبگوکپسول سورنجان
من سر پسرم طبیعی بودم چهار سال پیش.... دیگه اون کمر سابقو نداشتم دیگ الآنم با زایمان دومی خدا داند چ شود
خیلی دردناکه من توپام لگنم کمرم همش حسش میکنم
بله پسرم شش سالشه کمر درد داشتم الانم زایمان دوممه که بدنم هر سری جاییش تیر میکشه
بله متاسفانه سزارین اینجوره
مخصوصا اگه بچه بیهوشی از کار باشه
انشالله که همرات نباشه ولی خواهر من دچارشه بعد ۱۲سال😩
من اللن دخترم ۳ماهشه لگن درد و استخون درد و کمردرد نابودم منم سزارین بودم
نه بابا
فقط اگه تا الان ۴ساعت مدام سرپابودی دیگه ۲ساعت بیشتر کمرت کشش نداره
قوت کمرت نصف میشه
اره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.