سلام مامانا برای کمر درد بعد از سزارین چکار کنم خیلی درد دارم

تصویر
۹ پاسخ

امیدوارم مث من نشی
من از روز سوم ک اومدم خونه سردرد های وحشتناک گرفتم تا همی حالا
دیشب رفتم پیش مغز و اعصاب گف فشار مغزت بشدت پایینه
برام دوتا سرم نوشت با امپول دگزا🫠🤌🏻
بچمم ۲۴ ساعت نباید شیر بدم
باید دراز بکشم
حالم خیلی بده ینی سردرد هایی دارم ک کورم میکنه و گوشم کیپ میشه
انگار مغزم میخاد بپوکه

منم بیست روزه زایمان کردم سزارین دردعجیبی تو دنده هامه جوریه ک نمیتونم درست بلندشم وقتی درازمیکشم سزارین شدم. دردتیزی داره ک میزنه ب قلبم .توبارداذی هم هیچیم نبود بعدعمل ایطورشدم . راهکاری دارین ک خوب بشم گفتم اگه تاچندروزدیگه بهترنشدم میرم ی سونو میدم . چون تو اتاق عمل شکممو فشاردادن تابچه بره پایین درش بیارن خیلی بد بودفشارش میگم نکنه دنده هام اسیب دیده باشه

استراحت

دوای کمر بگیر از داروگیاهی بمال رو کمرت برو حمام اب رو اتیشه

استراحت کن، شیاف بزار
کافئین زیاد بخور اور بی‌حسی بره

فقط زیاد سرتو تکون نده زیاد نشین خوب میشه به خواطر بی‌حسیه

شیاف دیکلوفناک بزار عزیزم

قرص کمر نر و ماده از عطاری بگیر آسیاب کن مغز داخلشو با ادویه کاچی قاطی کن بخور

بی حسی هستی

سوال های مرتبط

مامان محمد حسن مامان محمد حسن ۱۰ ماهگی